вторник, 14 декември 2010 г.

Дядо Коледа получи писмо от самия Бойко Борисов

Ето какво гласи то:

Мили Дядо Коледа,

Аз съм Бойко Борисов, сиреч, Бате Бойко, но ти сигурно вече знаеш това. Никога не съм ти писал писма, защото винаги получавам това, което искам. Но винаги си има първи път. Колкото и да не ти се вярва, понякога дори и аз се нуждая от малко помощ. Все пак, криза е.


Всъщност ние с теб сме колеги. И двамата сме важни клечки и светът не може без нас. Разликата е, че ти си зает само по Коледа, а аз цяла година. Ти отговаряш само за децата, а аз за всички хора. Може да се каже, че аз те замествам докато ти си в почивка. Не, не е нужно да ми благодариш. Правя го с удоволствие!

Знам, че ти изпълняваш детските желания и сигурно се чудиш защо ти пиша, след като не съм дете. Но и аз съм запазил детското в себе си. Би трябвало да си разбрал, че през изминалата година бях много послушен и заслужавам награда. Дори получих оценка „много добър” за управлението си, която сам си дадох. Скоро възнамерявам да я коригирам на „отличен”. Е, има още доста проблеми в държавата, но за тях е виновно лошото наследство от предишните управляващи. Аз нямам нищо общо.

Дядо Коледа, разбирам, че си много зает човек. Ако нямаш време да раздадеш подаръци на всички деца в България, не се притеснявай. Съсредоточи се върху моите желания. Аз ще имам грижата за останалите. На децата ще построя още детски градини и площадки. А подарък за всички останали е просто това, че съществувам. Дано не прозвучи нескромно, но наистина не си представям света без мен.

Смятам, че вече е време да ти кажа исканията си, сиреч, желанията. Няма да се сърдя ако не изпълниш всички, но очаквам да се постараеш. Ще те наблюдавам! А сега и желанията:

1. През новата година да се открият още телевизии, радиа, вестници и сайтове, които да говорят и пишат за мен.
2. Герберите да не ме ядосват, като тези, които избягаха от работа, за да получат скъп телефон.
3. Министрите също да ме слушат повече, за да не се налага да ги сменям през месец.
4. Да се раждат повече деца, за да мога да откривам още площадки, детски градини, училища и университети.
5. България да влезе в Шенген и където другаде аз кажа.
6. Искам още втори мандат и поне двойно увеличение на общественото доверие към мен, сиреч, да имам повече фенове.
7. Повече посещения в различни държави, където ме гощават с хубаво ядене. Да има първо, второ и трето (ако може две втори).
8. Световната финансова криза и вечната криза в България да свършат. Най-вече второто.
9. Хората да спрат да стачкуват и да се оплакват. Да ми вярват като им казвам, че им давам най-доброто и няма какво повече да се желае.
10. И последно, но не на последно място- много победи за нашите спортисти или поне победи за отборите, в които аз играя.

Това са моите скромни желания. Имам и още, но тях ще ти ги кажа другата година. Сега работи върху тези. Благодаря ти предварително!

Поздрави,
Б.Б.Б. (Бате Бойко Борисов)

П.П. Очаквам обратно писмо от теб с подробни разяснения кога и в какъв ред ще изпълниш желанията ми.


Анастасия Станишева

Няма коментари:

Публикуване на коментар