понеделник, 13 декември 2010 г.

Писмото на Б.Б. до Дядо Мраз

Другарю Дядо Мраз или както там те наричат сега. Бях много послушен тази година- истина ти казвам. Открих 15246 алеи, 2542 автомати за кафе и 645 сгради без акт 16. Събарям край Искъра масивни бараки, едноетажни 30 квадратни хотели, всичко.

Но някои бяха много палави.
Тия медии не спряха да шават и да говорят против мене. Тоя, срещу когото не требе да се плюе. Искам догодина повече да мълчат. Аз вече се справих с някои от тях, но има едни други, които искам да млъкнат вече. Как може така да подлъгват моите депутати- телефони за 6 бона да вземат. Аз магистрали им строя, а те само глупости пишат.

О, Мишел, о, Бонев. Дядо Мраз благодаря за подаръка... ти си знаеш за кое. Догодина искам пак.

Ако може и Кост Ов да замлъкне, че ми писна от него. Вземи му измисли някакво разцепление, че като му се оправи всичко отвътре, пак започна да отваря уста. Забрави как мълча 5-6 години като падна от власт. Разреши проблема в най- скоро време, че само ми лази по нервите.

А най-много искам президент да имам. Чу ли- ПРЕЗИДЕНТ си пожелавам.

Знаеш, че ако ми откажеш, ще ти пратя Цв.Цв. и ДАНС и ще те питаме какво прави цяло лято със Снежанка и седемте джуджета. Имаме записи от СРС-та и повярвай ми не искаш никой да ги види. Всичко ще си изпееш- и за елена Рудолф, който умря мистериозно, пък каза, че удар получил. И обезщетението за нов елен ще върнеш.

Поздрави от Булгаристан,
Б.Б.

* Всяка прилика с действителни лица е случайна. Героите са плод на фантазията на автора.


Георги Марчев

Няма коментари:

Публикуване на коментар