четвъртък, 2 декември 2010 г.

Вицове за различните стереотипи

Как пие англичанинът и как пие българинът:
Англичанинът налива малко уиски и пуска лед, а в друга чаша налива сода.
Българинът изпива всичкото уиски и ляга. На сутринта изгълтва содата, слага леда на главата си и заминава на работа.

Каква е разликата между една умна блондинка и снежния човек Йети? - Човек вече е виждал Йети!

Бай Ганьо, американецът и французинът се качили на самолет. Всеки трябвало да познае над коя сдържава летят. Пръв бил американецът. Той казал, че се намират над Америка. Другите го попитали как е разбрал, а той отговорил:

-Ето я Статуята на свободата.
Бил ред на французина, който казал, че летят над Франция, защото видял Айфеловата кула.
Дошъл редът и на бай Ганьо. Понеже в България няма толкова високи забележителности, показал си ръката навън. И след малко казал, че са над България.
-Как разбра? - попитали го останалите.
-Ами, откраднаха ми часовника.

Колега, вие били ли сте редовно на лекциите ми?
- Разбира се, професоре!
- Но аз не съм ви виждал никога! Къде сядахте?
- Зад колоната, професоре...
- Ама че работа! Петдесет сантиметра колона, а вие сте десетият студент, който е сядал зад нея.

Една вечер съпруг закъснява от работа.
- Сигурна съм, че си има любовница - казва жена му на майка си.
- Защо винаги мислиш най-лошото? - пита майката. - Може просто да е катастрофирал.

Няма коментари:

Публикуване на коментар