четвъртък, 16 декември 2010 г.

Дядо Коледа: „Пиратките не ги препоръчвам на децата”


Белобрадият старец с големия чувал и с още по-големия корем се съгласи да говори за sObektivi.blogspot.com няколко дни преди да започне спускането по комините. Той разказа за премеждията през годините и отговорната задача да бъдеш Дядо Коледа.

- Здравейте, Дядо Коледа, как се чувствате няколко дни преди да дойде Вашето време?
- Моето време никога не си отива. Аз съм универсален герой, който топли мечтите на децата през цялата година.


- Занимавате ли се с друго през топлите месеци?
- Разбира се. Преди бях пожарникар. После казвах на едни лоши хора да се разправят с други лоши хора, които се мъчеха да спъват пътя ми нагоре. Наскоро най-после постигнах мечтата си. Вече правя само това, което правя и на Коледа- режа червени панделки и радвам хората с подаръци.

- Какво най- често си пожелават децата за Коледа?
-Техните картички често са наивни. Желанията им рядко стигат до мен, а и не мога да изпълня всички. Има и картички от по-зрели хора, които обаче са също толкова заблудени, но миналата година тях ги отрязах наполовина. Криза е...

- А какво не бихте пожелали на децата?
- За пиратките ли питате? Пиратките по принцип са лоши. Особено за децата пиратката излъчва едно лошо предсказание, което може да му отреже ръката или пръста да му хвръкне на детето.

- Кое е най- странното детско желание?
- Аха, спомням си. Беше от едно малко момиченце. Няма да разкривам точно какво искаше, но аз й казах в прав текст: “Ало, откачената”.

- А сам ли се справяте с приготвянето на всички подаръци?
- Честно казано, напоследък се опитвам да съм самостоятелен. Преди имах голям екип, но повечето остаряха и се превърнаха в некачествен матриал. Това не го казвам за първи път, знаят го чак до Америка.

- Какво все пак могат да очакват хората от добрия старец?
- Нищо специално в тази криза. Който е спестил, ще има за Коледа.

Тодор Христов
Снимка: Минко Чернев

Няма коментари:

Публикуване на коментар